четверг, 7 ноября 2013 г.

модуль 11

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення власних блогів та ведення вікі-сторінок, засвоєння навичок ХХІ століття.

Чесно кажучи, мені все дуже сподобалосі. Цікаво, інформативно, насичено.Я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні таким чином, проводжу діференціацію стосовно їх інтересів.
Я фасилітатор бо я створюю матеріали, які спрамовують учнів на дослідницьку діяльність. Я можу розвивати в учнів навички мислення, бо я навчаю аналізувати, ставити запитання, розвивати логічне мислення.
Мое навчання стане упригоді для подальної роботи та мого професійного розвитку. Я буду ділитися своїм досвідом та нароботками зі своїми колегами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий